» מארק וולברג: עדיין יש בי ילד - ראיון - תמונות. מארק וולברג מה היה המקצוע האהוב עליך בבית הספר?

מארק וולברג: עדיין יש בי ילד - ראיון - תמונות. מארק וולברג מה היה המקצוע האהוב עליך בבית הספר?

מארק נולד למשפחה גדולה בנוסף לו, לאמו, אחות, ולאביו, נהג משאית, היו שמונה ילדים נוספים. מארק קיבל חינוך וחינוך קתולי בבית הספר התיכון קופלי סקוור בבוסטון, אך נשר וקיבל את ה-GED שלו שנים מאוחר יותר.

כיתה

מִקצוֹעַ:שַׂחְקָן
תאריך לידה: 5 ביוני 1971
גובה ומשקל: 174 ס"מ 85 ק"ג.
מקום לידה:דורצ'סטר, מסצ'וסטס, ארה"ב
העבודות הטובות ביותר:"היוצאים", "הלוחם", "הגלגל השלישי"
פרסים:פרסי ערוץ MTV
רשת חברתית: פייסבוק , טוויטר

IN גיל ההתבגרותהוא היה מעורב במספר מעשי אלימות וונדליזם. בצעירותו היו לו כ-20 - 25 מעצרים במשטרה, ובגיל שלוש עשרה סבל וולברג בבעיות חמורות עם קוקאין וסמים אחרים.

התהילה הראשונה של מארק הסלובנית הגיעה בדרך המוזיקלית. הוא הפך לפופולרי כאחיו הצעיר של דוני וולברג, חבר בקבוצת הפופ הקאלט של תחילת שנות התשעים New Kids on the Block, שבה היה חבר באופן זמני. בעזרת אחיו דוני מארק כחלק מקבוצת ההיפ הופ מארקי מארק וה Funky Bunch הקליט את האלבום Music for the People, שלימים זכה לפלטינה.

הצלחת האלבום השני You Gotta Believe הייתה צנועה יותר. עם זאת, ההופעות החיות של הלהקה תמיד היו פופולריות. בעבר, מפתח הגוף מארק אהב להיות עירום למחצה על הבמה, מה ששימח את מעריציו המכושפים. התנהגות מזעזעת הייתה אופיינית לו בכל דבר. אז ב-1992 הוא הוציא אוטוביוגרפיה, ובאחד הראיונות שלו הוא אמר שהוא הקדיש אותה לאיבר מינו.


הקריירה הקולנועית של וולברג החלה בשנת 1993 עם תפקיד בסרט הטלוויזיה Substitute Teacher, והבכורה שלו על המסך הגדול הייתה בסרט Renaissance Man מ-1994, בכיכובו של דני דה ויטו. מאוחר יותר, הוא הופיע בסרטים כמו "יומני הכדורסל", בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו, ובמותחן "פחד", שבו בת זוגו הייתה ריס ווית'רספון. משחקו הטוב זכה להערכה לאחר יציאת הסרט "לילות בוגי", שקיבל בסופו של דבר שלוש מועמדויות לאוסקר.

גם הסרטים Three Kings, The Perfect Storm, The Italian Job ו-Blood for Blood זכו לביקורות חיוביות ולהצלחה מסחרית. בשנת 2001 שיחק וולברג תפקיד ראשיבכוכב הקופים של טים ברטון. על תפקידו כסמל שון דיגנם בסרט "היוצאים" של מרטין סקורסזה, וולברג היה מועמד לאוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר.

מאז 2008, הוא כיכב בסרט המבוסס על משחק המחשב "מקס פיין" באותו השם, ולאחר מכן שיחק כאחד התפקידים הראשיים בדרמה בעלת התקציב הגדול של פיטר ג'קסון "העצמות היפות". השחקן התמודד היטב עם תפקידיו בקומדיות "שוטרים בעומק" ו"הגלגל השלישי". בנוסף, הוא עוסק גם בהפקה.


חיים אישיים

מ-1998 עד 2001 יצא עם השחקנית ג'ורדנה ברוסטר. הוא גם ניהל רומנים עם שותפיו על הסט, השחקניות ריס ווית'רספון וצ'יינה צ'או. בשנת 2009, לאחר שמונה שנים של מערכת יחסים, מארק נישא רשמית לדוגמנית ריה דורהאם, אז נולדו להם שלושה ילדים משותפים - מייקל, ברנדן ג'וזף ואלה רה. הנישואים הולידו ילד נוסף, הבת גרייס מרגרט.

עובדות מעניינות

היו לו ארבעה קעקועים, שאותם קיבל ב-2009: דמויות מהסרט המצויר של לוני טונס, סילבסטר החתול עם ציפור הטוויטי פאי בפיו, ראשי התיבות שלו MW על כתפו הימנית, ראשו של בוב מארלי עם החתימה אהבה אחת על כתפו השמאלית. , וחיקוי של מחרוזת תפילה עונדת על צווארו עם צלב ותחתיו הכיתוב In God I Trust

אוהד שרוף של כדורסל ושל בוסטון סלטיקס בפרט. לוגו ענק של הקבוצה מעטר את מגרש הכדורסל בחצר האחוזה שלו בבוורלי הילס.

קשור רחוק למדונה, האלי ברי וסלין דיון

בדצמבר 2001, הוא קנה אחוזה בבוורלי הילס תמורת 5 מיליון דולר והעביר לשם את אמו.

נוסדה במאי 2001 קרן צדקהקרן הנוער של מארק וולברג, התמקדה בתמיכה כלכלית וחברתית לבני נוער מוכשרים בעיר הפנימית

בשנת 2004 החל להפיק. פרויקט הבכורה היה הסדרה התיעודית Juvies (Young Delinquents) שהוזמנה על ידי MTV

הוא זכה להצלחה הגדולה הראשונה שלו בתחילת שנות ה-90 בתור הראפר מארקי מארק

וולברג הוא ממוצא שוודי, אירי וצרפתי קנדי.


פילמוגרפיה

1. כנופיה ישנה וטובה

2. בוקרי קוקאין

3. Player (2015)

4. הגלגל השלישי 2 (2015)

5. חתיך (2015)

6. רובוטריקים: עידן ההכחדה (2014)

7. הישרדות (2013)

8. שתי חביות עישון (2013)

9. דם וזיעה: Anabolics (2013)

10.City of Vice (2012)

11. הגלגל השלישי (2012)

12.הברחה (2011)

13. Fighter (2010)

14. שוטרים במילואים עמוקים (2010)

15. דייט משוגע (2010)

16. העצמות היפות (2009)

17. מקס פיין (2008)

18.התופעה (2008)

20. מאסטרס הלילה (2007)

21.Shooter (2007)

22. The Departed (2006), Top250: 24

23. להתגבר (2006)

24. דם תמורת דם (2005)

25. האקרים לבבות (2004)

26. חתיך (סדרת טלוויזיה, 2004 - 2011)

27. עבריינים לנוער (2004)

28. העבודה האיטלקית (2003)

29. האמת על צ'רלי (2002)

30. כוכב רוק (2001)

31. כוכב הקופים (2001)

32. הסערה המושלמת (2000)

33. יארד (2000)

34. שלושת המלכים (1999)

35. מושחת (1999)

36. ביג דיל (1998)

37. לילות בוגי (1997)

38. נוסע (1997)

נשים שופטות גברים לא רק לפי מה שיש להם בראש, אלא גם לפי מה שיש עליהם. הנה 16 מהתסרוקות הנוראיות ביותר, על פי מעצבי שיער ובלוגרי אופנה מכובדים. תסתכל על התספורות האלה ואל תעשה אותן!

מסרק מעל ראש קירח

קולין פארל בסרט הבוסים האיומים

אמנדה שקלטון, מעצב לחוויאר בארדם ופירס ברוסנן: "על מי אתה צוחק כשקווצת שיער נופלת לאוזן שלך? זה הגרוע ביותר תסרוקת גברים, שאני יכול רק לדמיין. תסתפר וימי רוח יפסיקו להפחיד אותך!"


קוקו


רונאלדיניו, שחקן כדורגל ברזילאי

איימי קומורובסקי, מעצב גברים מפורסמים ומומחה לטיפוח שיער לקו Axe Hair: "בדרך כלל בחורים שיש להם מעט מאוד שיער לובשים את התסרוקת הזו. אבל גם אם זה לא המקרה, אני תמיד אגיד לא לקוקו!

אירוקואה

Jovan Vitagliano, סטייליסטית ב-La Voila Beauty, זוכת האמי לשיער ואיפור: "זה תמיד נראה מוגזם ולא מתאים לרוב הגברים".

מלח

ג'ון סינה, מתאבק אמריקאי

ליז פינקלשטיין, מעצב יועץ ב-Mile High Style: "שמור את התספורת הזו לחיל הים."

מתחת לסיר

ג'ים קארי בסרט "טיפש ומטומטם"

קים טרנר, בלוגר אופנה: "התספורת הזו מרמזת שהבחור קמצן מכדי ללכת לאיש מקצוע וגוזר לעצמו את השיער, שם קערה על ראשו. אם הוא לא מוכן להוציא 1000 רובל על תספורת, לאן הוא ייקח את הילדה לדייט? כנראה מקדונלדס".

קָפוּא


מארק מקגראת' - מנהיג להקת הרוק שוגר ריי

לנה סאתרלנד, מנחה ה-While Men Watch של CNN: "הקוצים המלובנים הבולטים מהחלק העליון של הראש שלך צועקים שאין לך איפה לבלות את הזמן שלך! בנוסף, אף אישה לא רוצה לדמיין בחור יושב בסלון עם שכמייה ועם נייר כסף בשיער".

צמות אפריקאיות


אדוארד נורטון בסרט סטון

בקה אלכסנדר, בלוגרית אופנה בפאשן אינדי: "אני לא רוצה לשים עליו תוויות, אבל עדיין לא פגשתי גבר עם התסרוקת הזו שלא חלם להיות כוכב ראפ. ברצינות, גרתי בברונקס במשך חודשים וראיתי עשרות בחורים עם צמות, וכולם ניסו למכור לי את הדיסקים שלהם עם תמונות של אפרוחים חצי עירומים על הכריכה. אם אתה רוצה לאבד את תשומת הלב שלי, תעשה את השיער שלך כמו הזמר אר קלי או אדוארד נורטון בסרט סטון".

מצחצח נעליים


ג'רמיין ג'קסון, זמר אמריקאי

קים טרנר: "הבחור הזה עדיין לא יכול להשלים עם איבוד שיערו, אז הוא מצייר על הקרחת שלו עם משהו כמו משחת נעליים. כל אישה תפחד לצאת איתו לדייט כי הדבר הזה יכול לדלוף בכל רגע! הוא צריך לצאת רק בחורף, אין סיכוי בקיץ".

כִּסֵא נַדנֵדָה

לנה סאתרלנד: "מסר חשוב: נשים אוהבות לגעת בשיער שלך. נא לא לתת לאצבעות או לתכשיטים שלנו להיתקע בהם. לידיעתך, רוב הנשים יהיו בהלם לראות גושי ג'ל בתסרוקת דמוית קסדה".

מראה קז'ואל מדי


זאק אפרון, שחקן אמריקאי

ניסוניה מקגרי, סטייליסט של ג'יימי פוקס וטום קרוז: "אנחנו שונאים שיער לא מסורק. זה תמיד נראה רשלני ומרושל. אוף!"

משהו באמצע


רוג'ר פדרר, טניסאי שוויצרי

לנה סאתרלנד: "זה קצר מדי בשביל להיות ארוך וארוך מדי בשביל להיות קצר. בחורים עם שיער כזה צריכים להשתמש באביזרים לשיער כדי לשמור אותו במקומו. תספורת גבריםצריך לשכב לבד, בלי תחבושות ובלי צורך להתאים אותן כל הזמן עם הידיים".

רטרו ביבר


ג'סטין ביבר, זמר קנדי

לנה סאתרלנד: "כל גרסה של שיער חלקלק בסגנון ביבר בסגנון ישן נראה מיושן. נשים לא נדלקות על ידי שיער מלא שמכסה את המצח שלהן, שלא לדבר על איך זה נראה כשהבעלים מזיע".

קוצים על הראש


גיא פיירי - מסעדן אמריקאי

בקה אלכסנדר: "אף אחד לא אוהב ללטף קיפוד! שיער מקומר נראה מפחיד וגורם לך לחשוב שהאיש נפגע באקדח הלם או מעריץ בסתר את סיד וישס מ אקדחי מין. "אני אוסיף מלח לפצע: הבהרת החוטים לא תעזור."

תמונות מצחיקות


קובי בראיינט, שחקן כדורסל אמריקאי

לנה סאתרלנד: "בבקשה, אין צורך לקשט את עצמך בקווים מגולחים או בדוגמאות! גם אם הקבוצה שלך הגיעה לפלייאוף, נשים לא רוצות לראות את הלוגו שלהן על העורף שלך. זה חל גם על הגבות והזקן שלך".

מוּלִית


מארק וולברג, שחקן אמריקאי

סמנתה גו, סטייליסטית בתספורות ליידי ג'יין לגברים: "תספורת הבורי צריכה להיכנס לשכחה! התסרוקת הזו לא מתאימה לאף אחד. אפילו ג'ון בון ג'ובי לא יכול להחזיר אותה!"

תסרוקת טראמפ


דונלד טראמפ, נשיא ארה"ב

בקה אלכסנדר: "אני לא יודע אם זה נחשב לסירוק, אבל התסרוקת הזו נראית גרוע יותר מכל מה שראיתי אי פעם בטלוויזיה. אפילו תסרוקות המתים המהלכים טובות יותר! צבע זה יכול לקרות אם תגזימו עם ספריי הגוון. וכל הסגנון מזכיר לי מה קורה כשאתה מנסה לייבש את השיער שלך מתחת למייבש ידיים. זה פשוט ממש גרוע".

מציג את הראיון של גלינה גלקינה עם השחקן ההוליוודי המפורסם מארק וולברג.

מארק וולברג יעשה לנו את הקיץ: שניים מסרטיו יוצאים לאקרנים - "טד 2" ו"פמליה". ערב הבכורה סיפר לי השחקן על דברים כואבים - שתייה מוגזמת, חברים שנאלצו לוותר על ביתם ופחד לבנותיו.

מארק וולברג היה נושא הראיונות שלי לעתים קרובות כל כך, עד שאני מרגיש שאני חלק מחייו. זה לא עניין של התאהבות בשחקן. מעולם לא אספתי את התמונות שלו או תליתי פוסטרים של וולברג על הקירות. עם זאת, הייתה בינינו "כימיה" מהפגישה הראשונה ועדיין קיימת. לפעמים זה עלה כל כך גבוה עד שמי שהיו בקרבת מקום הבחינו בו.

אנחנו פוגשים את מארק מסרט לסרט, ובכל פעם התנהגנו כמו אנשים קרובים שנפרדו בעל כורחו. חבר מפיק שלי אוהב להיזכר איך וולברג ראה אותי יום אחד בפסטיבל סרטים ונופף בקהל. ובפגישה הבאה... הוא חיבק ונישק. זה קרה בחנות בריסטול פארמס בבוורלי הילס. עמדתי בתור בקופה כשלפתע הופיע מולי מארק. הכל קרה כל כך מהר שאפילו לא הספקתי להגיד לו כלום, ווולברג כבר נעלם.

במזבל של החלק הראשון של "הגלגל השלישי", מארק, ענה על שאלות של עיתונאים בשולחן העגול שלנו, הביט בי כמעט כל הזמן. לקחתי את זה כמובן מאליו, אבל הקולגה שלי מאיטליה לא יכול היה להתאפק וביקש ממארק להבהיר אם הוא מאוהב בי. מארק צחק, אבל לא הגיב.

בראיון לסרט רובוטריקים: עידן ההכחדה שנתיים לאחר מכן, מארק נראה רזה יותר, מרושע, ולפי התיאור שלו עצמו נראה כמו לימון מת. לאחר צילומים של מאה ימים, הוא עבר ל"השחקן" כמעט ללא הפסקה, על כך ירד 25 קילו. וולברג הגיע למלון ארבע העונות בלוס אנג'לס עם בתו הצעירה, גרייס, וראיתי אותו מנשק אותה דרך הדלת הפתוחה מעט. זה היה מארק קצת שונה: עם הרבה ילדים אב אוהב, כוכב A-list ומפיק מגה מצליח.

ישנה אמונה נפוצה שגבר צעיר הופך לגבר אחרי ארבעים, אבל לאחרונה מדענים אישרו שהגיל הממוצע לגבר להתבגר באמת הוא 43 שנים.

וכך נפגשתי עם הגבר הבוגר רשמית מארק וולברג במלון לונדון במערב הוליווד לרגל יציאתו הקרובה לאקרנים של סרט ההמשך הראשון שלו, טד 2. מארק בשחור לגמרי - חולצת טריקו, ג'ינס רפויים ומגפיים. שיער קצר, בדיוק כמו לפני תריסר שנים כשראיתי אותו לראשונה בתיאטרון הסיני בשדרות הוליווד לרגל הבכורה של הג'וב האיטלקי.

באותו יום במאי, מארק היה עם חברתו ההריונית, הדוגמנית ריה דורהאם (איתה הם נשואים כחוק כבר חמש שנים ויש להם ארבעה ילדים - שתי בנות ושני בנים).


אני מסכים עם ריה בזה תספורת קצרהמתאים יותר למארק. היא התבדחה על זה מארק שיער ארוך, שגידל לסרטים "טד", "בית אבא" עם וויל פארל ו"אופק תת-מימי" עם קורט ראסל, נראה כמו הארי סטיילס "הישן". בתגובה, וולברג הבטיחה לגלח את ראשה למען אירוע צדקה נגד סרטן - One Mission Buzz Off For Kids With Cancer.

אני מסתכל על מארק וואו! - חרוזים על הצוואר, מציצים מתחת לחולצת הטריקו. כשהבחין במבט השואל שלי, הוא אומר שאלו מחרוזות תפילה קתוליות מסורתיות למחרוזת המחרוזות, שניתנו לו על ידי סופר ספרדי. "האם אתה משתמש בהם בתפילות?" "לא, כי אני בדרך כלל הולך למיסה, שמתחילה ב-12:05, ותפילות מחרוזת התפילה קורות מאוחר יותר", עונה מארק ומוסיף שהדייט הראשון שלו ושל ריה היה בקתדרלת סנט פטריק בניו יורק.

יד שמאלהבול נקשר בסרט שחור. "האם זו תוצאה של משחק גולף?" - אני שואל, נזכר בתשוקה של השחקן. מארק עונה בגילוי לב שפיתח דלקת בגיד - דלקת בגיד. כן, אולי מגולף, אבל ברור שוולוברג לא רוצה לחטוא בגולף.

מארק ואני יושבים קרוב מאוד. זה מריח נקי ורענן. וארומה עדינה שלא הצלחתי לזהות. תן לי להקדים את עצמי ולהודות שבסוף השיחה עדיין לא יכולתי לסבול את זה: "האם אתה לובש קלן?" וולברג היה נבוך: "לא, זה נקרא סיר גולף", והוא החזיק את המרפק הכפוף שלו יד ימיןעל מצחו, כאילו רצה לנגב את אגלי הזיעה. "שיחקתי גולף הבוקר עם חבר שלי, אבל התקלחתי, לא חושב!"

עכשיו אני צריך לתרץ שרק רציתי לדעת איזה ריח הוא לובש עכשיו. "כלום - קצת דאודורנט, זה הכל."

- באיזו שעה קמתם היום כדי להספיק להתאמן ולשחק גולף לפני הראיון?

כן, זה קצת מאוחר.

קמתי מוקדם יותר כשצילמתי את הסרט "השחקן", כי הצילומים התחילו בארבע לפנות בוקר. זה היה הדבר היחיד הזמן הנכוןלצילומים חלקים ברחובות לוס אנג'לס. יום הצילומים נמשך מ-4 עד 4, חזרתי הביתה ב-5:30, והלכתי לישון ב-6:30. ואז קמתי ב-1:30, עשיתי את סט התרגילים שלי, כולל קפיצה בחבל, אכלתי ארוחת בוקר או לא ארוחת בוקר, והלכתי לצילומים.

אני דווקא אוהב לעבוד ולהיות ממושמע. הגעתי לקולנוע מעולם המוזיקה, שבו לא הייתה משמעת. אני יכול לאחר ארבע שעות לפגישה או לא להופיע בכלל. במהלך הראיונות, הייתי עונה לטלפון, יוצא לדבר, וזה כל מה שהם היו רואים. אתה יודע, קולנוע הוא חידה גדולה, והיה לי מזל להיות חלק קטן ממנו.

- הופתעת מכך שהקונספט של "הגלגל השלישי" הפך לסרט המשך?

זה טירוף.

האם אני מבין נכון שכאשר פנו אליך לראשונה לעשות סרט על ילד ודוב מדבר עם אופי קשה, ברור שלא היית בטוח בהצלחתו?


כן, וזה קרה רק פעמיים בחיים שלי, ובשתי הפעמים כשהרעיון של סרט נתקע לי כמו רסיס בראש מסיבה כלשהי. הפעם הראשונה שזה קרה הייתה כשהסוכן שלי ארי עמנואל הכיר לי את הכותב/במאי פול תומאס אנדרסון עם הפרויקט שלו בוגי לילות, והם הציעו לי תפקיד של שחקן פורנו צעיר. מה קרה אחר כך, אתה יודע - הסרט הפך לקרש הקפיצה שלי להוליווד. אבל בואו נודה בזה, לארי היה הרבה יותר קשה לרגש אותי מהרעיון של הבמאי-סופר של "טד" סת' מקפרלן על בחור שרוצה להחיות את הדובון שלו. אפילו לא רציתי לקרוא את התסריט, למרות שידעתי שארי לא ישאיר אותי מאחור, שכן גם סת' מקפרלן הוא הלקוח שלו.

וכך, כשדיברתי עם סוכן אחר על האפשרות לקבל את אחד השחקנים שלו בפרויקט ההפקה שלי, הוא אמר לי כלאחר יד: "הו, שמעתי שאתה הולך לצלם את "טד" פשוט הייתי המום: " מה?" והוא המשיך: "מה, לא קראת את התסריט הזה?" "זה התסריט הכי טוב שאי פעם שמתי עליו את ידי."

פתחתי את התסריט וממש טרפתי את 30 העמודים הראשונים, ושכחתי את התפיסה המוקדמת שלי שזה סיפור על ידידות של בחור עם דובון מדבר. והחלטתי שזה יכול להיות קומדיה נהדרת. ביקשתי להראות לי איך ייראה דוב מדבר על המסך, ומסתבר שהם היו מוכנים לזה.



ואז נפגשתי עם סת, וממש חמש דקות לאחר מכן אמרתי לו: "אם אתה רוצה שאשחק את ג'ון, אז אני מוכן לעשות את זה ואנחנו, כמו שאומרים, לחצנו ידיים". (צוחק).

אומרים שאשתך ריה דורהאם לא רצתה שתככב ב"טד" כי היא חשבה שהסרט יכול להרוס לך את הקריירה?

העובדה היא שהסיפור על טד התעורר מיד לאחר שחרורו של "הלוחם" בשנת 2010, שהיה מועמד לאוסקר. ריה ואני נסענו לאוסקר עם ארי עמנואל ואשתו שרה הארדוויק אדינגטון, שדנו בסרט הבא שלי. כשריה ושרה גילו את העלילה של הגלגל השלישי, הם קראו לי אידיוט והחליטו שזה יהיה סוף הקריירה שלי. רק אחרי שהזמנתי את אשתי לצפות בגרסה הראשונה של הסרט היא שינתה את דעתה, במיוחד שהקהל בהקרנה הזו פשוט מת מצחוק.

- "טד" גרף 550 מיליון דולר ברחבי העולם בתקציב של 50 מיליון דולר. אני חושב שהמפתח להצלחה שלו הוא שטד הוא האלטר אגו שלך, הוא משקף משהו חשוב בתת המודע שלך, משהו שאנחנו חוששים להראות בפומבי.

כן, אתה צודק - אני חושב שזו אנלוגיה טובה.

- איך מתפתחים אירועים בסרט ההמשך? טד מתחתן, נכון?

לאחר שטד התחתן והתחיל להיתקל בבעיות ב חיי משפחה, הוא, כמו אנשים רבים, החליט שילד יעזור להציל את נישואיו. מסיבה ברורה, הוא לא יכול לעשות זאת יחד עם אשתו - הוא זקוק לעזרה של תורם זרע. והוא מחליט לגנוב אותה. ג'ון חשב שטד שאפתן מאוד, והוא רצה שהילד שלו יירש את הגנים של "פלאש גורדון", אבל למקרה שיציע את מועמדותו. אבל טד הסביר לו שהוא לא ביקש מהגיבור שלי להפוך לתורם רק בגלל שהוא לא רצה לעשות לו טראומה בכך שהוא יזכיר לו את נישואיו השבורים.

"אני תוהה, למה טד לא יכול להביא ילדים בעצמו?"

כי אין לו איבר מין. חבר שלי פשוט לא יכול להתרבות. והמין שלו עם אשתו הוא רק חיקוי, הרבה ליטופים וצפיפות.

בסרט הראשון ג'ון לא היה בוגר, אבל בסרט ההמשך הוא התבגר. אתה בן 43, ומדענים אומרים שבגיל הזה צעיר הופך לגבר. עם זאת, נשים רבות מאמינות שזכרים נשארים ילדים לכל החיים. אתה עדיין ילד או כבר התבגרת?

50/50 אני חושב שעדיין יש בתוכי ילד שמוכן לקפוץ החוצה בכל רגע, ומיד יהיה מוקף בחברים - ילדים בוגרים. רק הבוקר שיחקתי גולף עם חבר והוא חבט חבטה טובה. ובאותו זמן הייתי על הירוק ובעטתי בכדור שלו. וכל הזמן עשינו צחוק אחד על השני, ולא הסתרנו את ההנאה שלנו כשהכדור של היריב לא פגע בחור. אנחנו עדיין יכולים להתפנק, במיוחד במעגל שלנו, אבל כשזה מגיע לדברים רציניים, אנחנו מסוגלים להתנהג כמו מבוגרים מנומסים ולקחת אחריות על העבודה, המשפחה והילדים שלנו.

בסרט הראשון, יש לך ולטד הרבה סצנות אקשן, כולל קרב בלתי נשכח. מה התברר כדבר הכי קשה הפעם?

תאמינו או לא, אני לא אוהב לשיר ולרקוד במצלמה. בחלק השני של "התוספת השלישית" הייתי צריך לעשות את שניהם (כמו, למעשה, בראשון). אבל בסרט הראשון רקדתי עם לורי, בגילומה של מילה קוניס, ובסרט הזה רקדתי עם טד. ובחתונתו נבצע את השיר Thunder Buddy כדואט. צילמנו את הסצנה הזו בבוסטון, מוקף בחמש מאות ניצבים, בשבע בבוקר. רקדתי בטוקסידו צמוד, וכולם מסביבי צחקו, וחיכיתי בסבלנות לרגע שבו יסתיימו העינויים ואוכל לשתות!

- אבל אתה ראפר לשעבר - למה אתה לא אוהב לשיר ולרקוד?

רק בגלל שזה סגנון אחר. אם זה היה ראפ, זה היה עניין אחר.

- יש לך סבלנות, אבל מהם הסודות לשיפור עצמך?

לא, אני פשוט מציב לעצמי יעדים והולך לקראתם מבלי לאבד את המיקוד. העיקריים הם להיות הבעל הטוב ביותרואבא. הילדים שלי גדלים בסביבה שונה לגמרי מזו שבה גדלתי ושאיתה, לשמחתי, הם לא מצטלבים. הם לא מתמודדים עם הבעיות שהיו לי בילדותי, אבל יש להם בעיות משלהם, אולי יותר קשות. הם גדלים בשפע, וחשוב לי לפתח בהם מוסר עבודה, תחושת הערכה למה שיש להם וגם ענווה, אדיבות וכבוד. אני כנראה אבא רך יותר ממה שאני צריך להיות. אמא שלי אמרה לי שאני צריכה ללמוד להגיד לא לילדים שלי, אבל זה לא תמיד מצליח.

זה לא סוד שאתה מאמין. איך זה מסתדר עם סרט מלא בבדיחות תאוותניות? האם זה כמו "הפרדת כנסייה ומדינה"?

אני באמת מקווה שלאלוהים יש חוש הומור טוב והוא חובב סרטים.

אמרת לי פעם שכאשר אתה עובד בתעשיית המוזיקה, אתה יכול להיות מאחר בארבע שעות או לא להגיע בזמן. מתי הבנת שאתה צריך משמעת?

על הסט של הסרט השני או השלישי, שהתרחש בקנדה, הצעתי לחבר שחקן: "בוא נצא מכאן לבוסטון לחמישה ימים?!" וכך עשינו. מבוסטון התקשרתי לבמאי הסרט ואמרתי שאחזור בעוד יומיים-שלושה. "מה?!" הוא נהם. "יצאת מדעתך?!" הסברתי שאנחנו בבוסטון שוב משהו כזה.

אתה ממשיך לעבוד קשה - מפיק, משחק, משחק בפרסומות, מנהל עסק של מסעדות, למרות שאתה יכול להקדיש יותר זמן למשפחה שלך ולעצמך. בשביל מה כל זה?

את, גליה, מנמקת כמו אשתי. אבל אתה לא יודע איזה חשבונות אני מקבל, ואתה לא מודע לחובות שלי בעשרים ושניים השנים האחרונות. אני יזם, איש עסקים, אני מתקדם, ואני אוהב לעשות עסקים. יש הרבה הזדמנויות לא מנוצלות מסביב! אתה יודע, לפעמים אני מופתע מכמה מהר אני מסתדר עם אנשי עסקים גבוהים. כנראה, בגלל זה שלמדתי לדבר בשפה שלהם ולהיות ברמה.

-האם אי פעם נכשלת כאיש עסקים?

היו מקרים שבהם התוצאות לא היו טובות כמו שרציתי, אבל אני לא יכול להתלונן. כעת ניהול עסק הפך למסוכן יותר - כמו שאומרים, כדי להישאר במקום אתה צריך לנהל, וזה טומן בחובו החלטות פזיזות. ועכשיו, כשהרווחתי הון ויש לי את היכולת לבצע השקעות רציניות, יש לי הבנה הרבה יותר טובה של מה באמת קורה בעסקים. לכן נהייתי זהיר עוד יותר. אני לא מתעסק עם שוקי מניות, קרנות גידור או צורות אחרות של עסקים מסוכנים.

- למיטב הבנתי, אפילו לא למדת עסקים במכללה - נכון?

לא, לא למדתי - לא עסקים ולא שום דבר אחר.

- עם זאת, סיימת את בית הספר?

זה עתה קיבלתי את תעודת הבגרות שלי. (צוחק).

- למה זה היה חשוב לך?

אני לא רוצה שהילדים שלי יגידו, "אבא, אם לא סיימת בית ספר, למה לי?" זו הייתה אחת הסיבות העיקריות. תיקנתי גם את טעות נעוריי. ועכשיו, אם אני רוצה, אני יכול ללכת לקולג'. לא התכוונתי לעשות את זה, אבל אי אפשר לדעת מה צפוי לי.

- מה היה המקצוע האהוב עליך בבית הספר?

אני טוב מאוד במתמטיקה. זה גם מצחיק כי אשתי כותבת יפה - יש לה חוש שפה נהדר. ולבת שלי יש אוריינות טבעית. אבל הבנים שלי לקחו אחריי - הם טובים במתמטיקה. בני בן השש צופה בתחרויות כדורסל וסופר את הנקודות שהקבוצות צוברות בעצמו. כל יום הוא מבקש מאחד מאיתנו אייפון שיסתכל על הדירוג.


- הילדים כבר ראו פוסטרים עם דוב ו"הגלגל השלישי 2". איך הם מגיבים לפרסום?

הם אמרו, "אבא, סוף סוף נוכל לצפות בסרט שלך!" ועניתי להם: "סליחה, חבר'ה, אבל אני לא אקח אתכם לסרט הזה." וכדי שהם לא ייעלבו, הלכתי איתם ל"מהיר ועצבני 7". רציתי לצפות בזה בעצמי, למרות שאשתי התנגדה בגלל השפה הגסה. וכמובן, לפני תחילת הסרט הם הראו את הטריילר של "טד 2" והילדים אמרו: "קדימה, אבא, בוא נראה!" אני לא מודאג מסצנות השירה והריקוד של טד ושלי, למרות שאני יודע שברור שהן לא מיועדות לילדים, במיוחד לבנות. אני דואג יותר לבנות שלי, זה נכון. הייתי טמבל די הרבה זמן כשהייתי צעיר. אני חושב שעד שנולדה לי בת שלימדה אותי לכבד נשים. אם היו לי ארבעה בנים במקום שני בנים ושתי בנות, אז סביר להניח שהייתי נשאר אותו אידיוט.

בשנה שעברה לקחתי איתי את בתי הבכורה אלה לבכורת הרובוטריקים בלאס וגאס. היא הופיעה נפלא בהצגה של בית הספר, ורציתי לרצות אותה. אבל כשהגענו לווגאס, התברר לי לאן הבאתי את הילדה שלי. אמרתי לעצמי שזו הפעם הראשונה ובתקווה האחרונה שהיא הייתה בלאס וגאס. ואז הבנתי שככל שהיא תתבגר, החומרה שלי תגבר. נראה לי שלבנות יש השפעה חיובית מאוד על אבות ובלי משים מאלצות אותם להפוך לאנשים טובים יותר. אם זה לא קורה, אז משהו לא בסדר עם האדם.

- אתה הולך לאסור על הבנות שלך לצאת לדייטים?

אני אשמח לאסור אותם, אבל זה בלתי אפשרי. אז, אני רק מקווה שהם יקבלו כמה בחורים טובים.

איך בעצם היחס שלך לנשים השתנה לאחר שהיית, כפי שאתה אומר, טמבל במשך תקופה ארוכה?

התבגרתי וחכמה יותר, אבל הדחף העיקרי עבורי, כפי שאמרתי, הגיע לאחר לידת בתי. אני לא יכול לומר שהייתי חוסר ישות מוחלט, אבל רגשותיי הטובים ביותר נעלבו, ולאחר מכן לא בטחתי באיש. אבל אלה המסה לי את הלב. (צוחק). נראה לי שלבנות יש השפעה חיובית מאוד על אבותיהן, ובלי משים מאלצות אותן להפוך לאנשים טובים יותר. אם זה לא קורה, אז משהו לא בסדר עם האדם.


-מי האדם המחמיר ביותר בפמליה שלך?

כנראה אמא ​​שלי - היא ילדה וגידלה תשעה ילדים!

- אומרים שיש לך את המעגל הכי נרחב בהוליווד?

כשהכרתי את אשתי לעתיד, גרתי בדירה עם חמישה או שישה חברים, והם היו דומים מאוד לטד - כל מה שהיה אכפת להם זה אלכוהול ובנות. כשהבנתי שיש לי קשר מאוד מיוחד עם ריה, החלטתי לעבור למקום אחר. זו הסיבה שקניתי את הבית הראשון שלנו. עם זאת, כל החברים שלי רצו... לעבור לבית הזה איתי! כשהלכתי לראות אותו לראשונה, הם הלכו איתי והתחילו לבחור לעצמם חדרים. אחד מהם אמר: "זה החדר שלי", והשני התנגד לו: "לא, שלי". והחבר'ה התחילו לריב. לקחתי את הזמן ואמרתי, "חבר'ה, אני שונא להגיד לכם את זה, אבל אתם לא עוברים איתי לבית הזה." הרגשתי שזה לא יכול להימשך לנצח ושאני חייבת להתבגר ולהיות עצמאית יותר. ונראה שהוא הצליח בכך.

מארק וולברג שווי נקי, שכר, מכוניות ובתים

שווי נקי משוער200 מיליון דולר
השווי הנקי של סלבריטאים נחשף: 55 השחקנים העשירים ביותר בחיים בשנת 2019!
שכר שנתילא
מפתיע: 10 המשכורות הטובות ביותר בטלוויזיה!
המלצות למוצריםגוצ'י ואקווה הידרנט
הסרטים הרווחיים ביותררובוטריקים: עידן ההכחדה, רובוטריקים: האביר האחרון וטד
עמיתיםדוויין ג'ונסון, בריאן גרינברג ווינסנט צ'ייס

בתים

מכוניות

    בנטלי תכלת
חובה לקרוא: 10 בתים ומכוניות ענקיות של מפורסמים שידהימו אותך!

מארק וולברג: אישה, היכרויות, משפחה וחברים

מארק וולברג עם אשתו הסקסית ריאה דורהאם
עם מי יוצא מארק וולברג ב-2019?
סטטוס מערכת יחסיםנשוי (מאז 2001)
מִינִיוּתיָשָׁר
אשתו הנוכחית של מארק וולברגריאה דורהאם
חברות לשעבר או נשים לשעבררייצ'ל האנטר
ירדנה ברוסטר
יש ילדים?לא
האם נישואיהם של השחקן והדוגמן האמריקאי מארק וולברג ואשתו הנוכחית, ריאה דורהאם, ישרדו את 2019?

שמות אבא, אמא, ילדים, אחים ואחיות.

חברים

צבע עור, שיער ועיניים

שחקן ודוגמן קשוח נחמד זה שמקורו בדורצ'סטר, בוסטון, מסצ'וסטס, ארצות הברית הוא בעל גוף בונה גוף וסוג פנים מרובעים. מארק וולברג עושה פרסומות לאקווה, אבל בעצם משתמש ב: קלווין קליין.


צבע שיערחום כהה
סוג שיעריָשָׁר
אורך שיערשיער כמעט מגולח
תסרוקתחֲלוּפָה
תכונה מובחנתחיוך
גוון / גוון עורסוג I: עור בהיר
סוג עורנוֹרמָלִי
זקן או שפםזָקָן
צבע עינייםלוּז
האם מארק וולברג מעשן?לא יותר, תפסיק לעשן
נתפס מעשן: 60 הסלבריטאים המעשנים הכי מזעזעים!

מארק וולברג - שיער חום כהה 2019 וסגנון שיער אלטרנטיבי.
מארק וולברג מעשן סיגריה (או גראס)

גובה, משקל, מידות גוף, קעקועים וסגנון

מארק וולברג תומך במותגי בגדים כמו לא ידוע. ולובש מותגים כמו NY Rangers, Air Jordan & BAYVI.
גוֹבַה173 ס"מ
מִשׁקָל75 קילוסגנון לבושספּוֹרטִיבִי
צבעים אהוביםלבן
גודל רגליים12
שְׁרִיר הַזְרוֹעַ37
מידת מותניים118
גודל חזה167
גודל ישבן135
האם למארק וולברג יש קעקוע?כן

אתרים/אתרים רשמיים: www.markwahlberg.com & www.markwahlberg.org

האם ל-Mark Wahlberg יש פרופילים רשמיים של מדיה חברתית?

מארק וולברג היה נושא הראיונות שלי לעתים קרובות כל כך, עד שאני מרגיש שאני חלק מחייו. זה לא עניין של התאהבות בשחקן. מעולם לא אספתי את התמונות שלו או תליתי פוסטרים של וולברג על הקירות. עם זאת, "כימיה" בינינו הופיעה וקיימת. לפעמים זה השתולל עד כדי כך שהסמוכים שמו לב לזה. נפגשנו עם מארק מסרט לסרט ובכל פעם התנהגנו כמו אנשים קרובים שנפרדו בעל כורחו. חבר מפיק שלי אוהב להיזכר איך וולברג ראה אותי יום אחד בפסטיבל סרטים ונופף בקהל. ובפגישה הבאה... הוא חיבק ונישק. זה קרה בחנות בריסטול פארמס בבוורלי הילס. עמדתי בתור בקופה כשלפתע הופיע מולי מארק. הכל קרה כל כך מהר שאפילו לא הספקתי להגיד לו כלום, ווולברג כבר נעלם.

במזבל של החלק הראשון של "הגלגל השלישי", מארק, ענה על שאלות של עיתונאים בשולחן העגול שלנו, הביט בי כמעט כל הזמן. לקחתי את זה כמובן מאליו, אבל הקולגה שלי מאיטליה לא יכול היה להתאפק וביקש ממארק להבהיר אם הוא מאוהב בי. מארק צחק, אבל לא הגיב.

בראיון ל-Transformers: Age of Extinction שנתיים מאוחר יותר, מארק נראה רזה יותר, מחורבן ולפי התיאור שלו כמו לימון סחוט. לאחר צילומים של מאה ימים, הוא עבר כמעט ללא הפסקה ל"השחקן", שבגינה הוריד 25 קילו. וולברג הגיע למלון ארבע העונות בלוס אנג'לס עם בתו הצעירה, גרייס, וראיתי אותו מנשק אותה דרך הדלת הפתוחה מעט. זה היה מארק קצת אחר: אב אוהב להרבה ילדים ובו בזמן, אמנם "סחוט כמו לימון", אבל כוכב A-list ומפיק מגה מצליח.

ישנה אמונה נפוצה שגבר צעיר הופך לגבר אחרי ארבעים, אבל לאחרונה מדענים אישרו שהגיל הממוצע לגבר להתבגר באמת הוא 43 שנים. וכך נפגשתי עם הגבר הבוגר רשמית מארק וולברג במלון לונדון במערב הוליווד לרגל יציאתו הקרובה לאקרנים של סרט ההמשך הראשון שלו, טד 2. מארק בשחור לגמרי: חולצת טריקו, ג'ינס רפויים ומגפיים. שיער קצר, בדיוק כמו שהוא היה לפני תריסר שנים כשראיתי אותו לראשונה בתיאטרון הסיני בשדרות הוליווד לרגל הבכורה של הג'וב האיטלקי. באותו יום במאי, מארק היה עם חברתו ההריונית, הדוגמנית ריה דורהאם (איתה הם נשואים כחוק כבר חמש שנים ויש להם ארבעה ילדים - שתי בנות ושני בנים). אני מסכימה עם ריה ששיער קצר מתאים יותר למארק. היא התבדחה שמארק, עם שיערו הארוך, שגידל לסרטים "טד", "אבא ביתי" עם וויל פארל ו"אופק תת-ימי" עם קורט ראסל, נראה כמו הארי סטיילס "הישן". בתגובה, וולברג הבטיח לאשתו לגלח את ראשה למען אירוע צדקה נגד סרטן - One Mission Buzz-Off For Kids With Cancer.

אני מסתכל על מארק - וואו! – חרוזים על הצוואר, מציצים מתחת לחולצת הטריקו. כשהבחין במבט השואל שלי, הוא אומר שאלו מחרוזות תפילה קתוליות מסורתיות למחרוזת המחרוזות, שניתנו לו על ידי סופר ספרדי. "האם אתה משתמש בהם בתפילות?" "לא, כי אני בדרך כלל הולך למיסה, שמתחילה ב-12:05, ותפילת מחרוזת התפילה מתרחשת מאוחר יותר", עונה מארק ומוסיף שהדייט הראשון שלו ושל ריה היה בקתדרלת סנט פטריק בניו יורק. ידו השמאלית של מארק חבושה בסרט שחור. "האם זו תוצאה של משחק גולף?" – אני שואל, נזכר בתשוקה של השחקן. מארק עונה בגילוי לב שפיתח דלקת בגיד, דלקת בגיד. כן, אולי מהגולף, אבל ברור שוולברג לא רוצה לחטוא בגולף. מארק ואני יושבים קרוב מאוד. זה מריח נקי ורענן. וארומה עדינה שלא הצלחתי לזהות. תן לי להקדים את עצמי ולהודות שבסוף השיחה עדיין לא יכולתי לסבול את זה: "האם אתה לובש קלן?" וולברג נראה נבוך: "לא, זה נקרא זיעת גולף," והוא העביר את ידו הימנית כפופה במרפק על מצחו, כאילו רצה לנגב את אגלי הזיעה. "שיחקתי גולף הבוקר עם חבר, אבל התקלחתי, לא חושב!" עכשיו אני צריך לתרץ שרק רציתי לדעת איזה ריח הוא לובש עכשיו. "כלום - קצת דאודורנט, זה הכל"...

באיזו שעה קמת היום כדי להתאמן ולשחק גולף לפני הראיון?

כן, זה קצת מאוחר.

קמתי מוקדם יותר כשצילמתי את "השחקן", כי הצילומים התחילו בארבע לפנות בוקר. זה היה הזמן היחיד המתאים לצילומים ללא הפרעה ברחובות לוס אנג'לס. אני דווקא אוהב לעבוד ולהיות ממושמע. הגעתי לקולנוע מעולם המוזיקה, שבו לא הייתה משמעת. אני יכול לאחר ארבע שעות לפגישה או לא להופיע בכלל. במהלך הראיונות, הייתי עונה לטלפון, יוצא לדבר, וזה כל מה שהם היו רואים. אתה יודע, קולנוע הוא חידה גדולה, והיה לי מזל להיות חלק קטן ממנו.

הופתעת מכך שהקונספט של "טד" הפך לסרט המשך?

זה טירוף.

האם אני מבין נכון שכאשר פנו אליך לראשונה לעשות סרט על ילד ודוב מדבר עם אופי קשה, ברור שלא היית בטוח בהצלחתו?

כן, וזה קרה פעמיים בחיי. הפעם הראשונה שזה קרה הייתה כשהסוכן שלי ארי עמנואל הכיר לי את הכותב/במאי פול תומאס אנדרסון עם הפרויקט שלו בוגי לילות, והם הציעו לי תפקיד של שחקן פורנו צעיר. מה קרה אחר כך, אתה יודע - הסרט הפך לקרש הקפיצה שלי להוליווד. אבל בואו נודה בזה, לארי היה הרבה יותר קשה לרגש אותי מהרעיון של הסופר-במאי של "טד" סת' מקפרלן על בחור שרוצה להחיות דובון. אפילו לא רציתי לקרוא את התסריט, למרות שידעתי שארי לא ישאיר אותי מאחור, שכן גם סת' מקפרלן הוא הלקוח שלו. לכן, כשדיברתי עם סוכן אחר על האפשרות להכניס את אחד השחקנים שלו לפרויקט ההפקה שלי, הוא אמר לי כלאחר יד: "הו, שמעתי שאתה הולך לעשות את "טד". פשוט הייתי המום: "מה?" והוא המשיך: "לא קראת את התסריט הזה?" אני אמרתי לא. "אז תקרא את זה מהר," הוא ביקש. "זה התסריט הכי טוב שאי פעם שמתי עליו את ידי." פתחתי את התסריט וממש טרפתי את 30 העמודים הראשונים, ושכחתי את התפיסה המוקדמת שלי שזה סיפור על ידידות של בחור עם דובון מדבר. והחלטתי שזה יכול להיות קומדיה נהדרת.

"הסקס של חבר שלי עם אשתו הוא רק חיקוי, הרבה ליטופים ופריטים"

עדיין מהסרט "טד 2".

אומרים שאשתך ריה דורהאם לא רצתה שתככב ב"טד", כי לדעתה הסרט עלול להרוס לך את הקריירה.

העובדה היא שהסיפור על טד התעורר מיד לאחר שחרורו של "הלוחם" בשנת 2010, שהיה מועמד לאוסקר. ריה ואני נסענו לאוסקר עם ארי עמנואל ואשתו שרה הארדוויק אדינגטון ודיברנו על הסרט הבא שלי. כשריה ושרה גילו את העלילה של הגלגל השלישי, הם קראו לי אידיוט והחליטו שזה יהיה סוף הקריירה שלי. רק אחרי שהזמנתי את אשתי לצפות בגרסה הראשונה של הסרט היא שינתה את דעתה, במיוחד שהקהל בהקרנה הזו פשוט מת מצחוק.

"טד" גרף 550 מיליון דולר ברחבי העולם מול תקציב של 50 מיליון דולר. אני חושב שהמפתח להצלחה שלו הוא שטד הוא האלטר אגו שלנו, הוא משקף משהו חשוב בתת המודע שלנו, משהו שאנחנו מפחדים להראות בפומבי.

כן, אתה צודק - אני חושב שזו אנלוגיה טובה.

איך מתפתחים אירועים בסרט ההמשך? טד מתחתן, נכון?

לאחר שטד התחתן והתחיל להיתקל בבעיות בחיי המשפחה שלו, הוא, כמו אנשים רבים, החליט שילד יעזור להציל את נישואיו. מסיבה ברורה, הוא לא יכול לעשות זאת יחד עם אשתו - הוא זקוק לעזרה של תורם זרע. והוא מחליט לגנוב אותה. ג'ון חשב שטד שאפתן מאוד, והוא רצה שהילד שלו יירש את הגנים של "פלאש גורדון", אבל למקרה שיציע את מועמדותו. אבל טד הסביר שהוא לא ביקש מהגיבור שלי להפוך לתורם רק בגלל שהוא לא רצה לעשות לו טראומה בכך שהוא יזכיר לו את נישואיו השבורים.

אני תוהה למה טד לא יכול להביא ילדים בעצמו?

כי אין לו איבר מין. חבר שלי פשוט לא יכול להתרבות. והמין שלו עם אשתו הוא רק חיקוי, הרבה ליטופים וצפיפות.

בסרט הראשון ג'ון לא היה בוגר, אבל בסרט ההמשך הוא התבגר. אתה בן 43, ומדענים אומרים שבגיל הזה צעיר הופך לגבר. עם זאת, בנות רבות מאמינות שזכרים נשארים ילדים לכל החיים. אתה עדיין ילד או התבגרת?

50/50 אני חושב שעדיין יש בתוכי ילד שמוכן לקפוץ החוצה בכל רגע ומיד יהיה מוקף בחברים - אותם ילדים בוגרים. רק הבוקר שיחקתי גולף עם חבר והוא חבט חבטה טובה. ובאותו זמן הייתי על הירוק ובעטתי בכדור שלו. וכל הזמן צחקנו אחד על השני ולא הסתרנו את ההנאה שלנו כשהכדור של היריב לא פגע בחור. אנחנו עדיין יכולים להתפנק, במיוחד במעגל שלנו, אבל כשזה מגיע לדברים רציניים, אנחנו מסוגלים להתנהג כמו מבוגרים מנומסים, לשאת באחריות לעבודה, למשפחה ולילדים.

בסרט הראשון, יש לך ולטד הרבה סצנות אקשן, כולל קרב בלתי נשכח. מה התברר כדבר הכי קשה הפעם?

תאמינו או לא, אני לא אוהב לשיר ולרקוד במצלמה. בחלק השני של "התוספת השלישית" הייתי צריך לעשות את שניהם (כמו, למעשה, בראשון). אבל בסרט הראשון רקדתי עם לורי, בגילומה של מילה קוניס, ובסרט הזה רקדתי עם טד. ובחתונתו נבצע את השיר "Thunder Buddy" כדואט. צילמנו את הסצנה הזו בבוסטון, מוקף בחמש מאות ניצבים, בשבע בבוקר. רקדתי בטוקסידו צמוד, וכולם סביבי שאגו מצחוק, וחיכיתי בסבלנות לרגע שבו יסתיימו העינויים ואוכל לשתות!

אבל אתה ראפר לשעבר - למה אתה לא אוהב לשיר ולרקוד?

רק בגלל שזה סגנון אחר. אם זה היה ראפ, זה היה עניין אחר.

יש לך סבלנות, אבל מהם הסודות לשיפור עצמך?

לא, אני פשוט מציב יעדים והולך לקראתם מבלי לאבד מיקוד. העיקריים שבהם הם בעל ואבא טובים יותר. הילדים שלי גדלים בסביבה שונה לגמרי מזו שבה גדלתי ושאיתה, לשמחתי, הם לא מצטלבים. הם לא מתמודדים עם הבעיות שהיו לי בילדותי, אבל יש להם בעיות משלהם, אולי יותר קשות. הם גדלים בשפע, וחשוב לי לפתח בהם מוסר עבודה, תחושת הערכה למה שיש להם וגם ענווה, אדיבות וכבוד. אני כנראה אבא רך יותר ממה שאני צריך להיות. אמא שלי אמרה לי שאני צריך ללמוד להגיד "לא" לילדים שלי, אבל זה לא תמיד הסתדר.

זה לא סוד שאתה מאמין. איך זה מסתדר עם סרט מלא בבדיחות תאוותניות? האם זה כמו "הפרדת כנסייה ומדינה"?

אני באמת מקווה שלאלוהים יש חוש הומור טוב והוא חובב סרטים.

אמרת לי פעם שכאשר אתה עובד בתעשיית המוזיקה, אתה יכול להיות מאחר בארבע שעות או לא להגיע בזמן. מתי הבנת שאתה צריך משמעת?

על הסט של הסרט השני או השלישי, שהתרחש בקנדה, הצעתי לחבר שחקן: "בוא נסתלק מכאן לבוסטון לחמישה ימים?" זה מה שעשינו. מבוסטון התקשרתי לבמאי הסרט ואמרתי שאחזור בעוד יומיים-שלושה. "מה?! - הוא נהם. - השתגעת?!" הסברתי שאנחנו בבוסטון. למרבה המזל, הוא התברר כבחור רגיל, שינה את לוח הזמנים של הצילומים, ואני לא פוטרתי. זו כנראה הסיבה שלא עשיתי דבר כזה שוב.

אתה ממשיך לעבוד קשה - מפיק, משחק, משחק בפרסומות, מנהל עסק של מסעדות, למרות שאתה יכול להקדיש יותר זמן למשפחה שלך ולעצמך. בשביל מה כל זה?

את, גליה, מנמקת כמו אשתי. אבל אתה לא יודע אילו חשבונות אני מקבל ואינו מודע לחובות שלי בעשרים ושניים השנים האחרונות. אני יזם, איש עסקים, אני מתקדם, ואני אוהב לעשות עסקים. יש הרבה הזדמנויות לא מנוצלות מסביב! אתה יודע, לפעמים אני מופתע מכמה מהר אני מסתדר עם אנשי עסקים גבוהים. כנראה, בגלל זה שלמדתי לדבר בשפה שלהם ולהיות ברמה.

האם אי פעם נכשלת כאיש עסקים?

היו מקרים שבהם התוצאות לא היו טובות כמו שרציתי, אבל אני לא יכול להתלונן. כיום, ניהול עסק הפך למסוכן יותר - כמו שאומרים, כדי להישאר במקום צריך לרוץ, וזה טומן בחובו החלטות נמהרות. ועכשיו, כשהרווחתי הון ואני מסוגל לבצע השקעות רציניות, יש לי הבנה הרבה יותר טובה של מה באמת קורה בעסקים. לכן נהייתי זהיר עוד יותר. אני לא מתעסק עם שוקי מניות, קרנות גידור או צורות אחרות של עסקים מסוכנים.

"אתה אפילו לא יכול לדמיין אילו חובות צברתי במשך 20 שנה ואיזה חשבונות אני מקבל!"

אני מבין שאפילו לא למדת עסקים במכללה - נכון?

לא, לא למדתי - לא עסקים ולא שום דבר אחר.

עם זאת, סיימת בית ספר?

זה עתה קיבלתי את תעודת הבגרות שלי.

למה זה היה חשוב לך?

אני לא רוצה שהילדים שלי יגידו, "אבא, אם לא סיימת בית ספר, למה לי?" זו הייתה אחת הסיבות העיקריות. תיקנתי גם את טעות נעוריי. ועכשיו, אם אני רוצה, אני יכול ללכת לקולג'. לא התכוונתי לעשות את זה, אבל אי אפשר לדעת מה צפוי לי.

מה היה המקצוע האהוב עליך בבית הספר?

אני טוב מאוד במתמטיקה. זה גם מצחיק כי אשתי כותבת יפה - יש לה חוש שפה נהדר. ולבת שלי יש אוריינות טבעית. אבל הבנים שלי לקחו אחריי - הם טובים במתמטיקה. בני בן השש צופה בתחרויות כדורסל וסופר את הנקודות שהקבוצות צוברות בעצמו. כל יום הוא מבקש מאחד מאיתנו אייפון שיסתכל על הדירוג.

ילדים כבר ראו פוסטרים עם דוב עבור "הגלגל השלישי 2". איך הם מגיבים לפרסום?

הם אמרו, "אבא, סוף סוף נוכל לצפות בסרט שלך!" ועניתי להם: "סליחה, חבר'ה, אבל אני לא אקח אתכם לסרט הזה." וכדי שהם לא ייעלבו, הלכתי איתם ל"מהיר ועצבני 7". רציתי לצפות בזה בעצמי, למרות שאשתי התנגדה בגלל השפה הגסה. וכמובן, לפני תחילת הפגישה הם הראו את הטריילר של "טד 2", והילדים אמרו: "קדימה, אבא, תן לנו לצפות!" אני לא מודאג מסצנות השירה והריקוד של טד ושלי, למרות שאני יודע שברור שהן לא מיועדות לילדים, במיוחד לבנות. אני דואג יותר לבנות שלי, זה נכון. הייתי טיפש די הרבה זמן כשהייתי צעיר. אני חושב שעד שנולדה לי בת שלימדה אותי לכבד נשים. אם היו לי ארבעה בנים במקום שני בנים ושתי בנות, אז סביר להניח שהייתי נשאר אותו אידיוט. בשנה שעברה לקחתי איתי את בתי הבכורה אלה ללאס וגאס להקרנת הבכורה של רובוטריקים. היא הופיעה נפלא בהצגה של בית הספר, ורציתי לרצות אותה. אבל כשהגענו לווגאס, התברר לי לאן הבאתי את הילדה שלי. אמרתי לעצמי שזו הפעם הראשונה ובתקווה האחרונה שהיא הייתה בלאס וגאס. ואז הבנתי שככל שהיא תתבגר, החומרה שלי תגבר. נראה לי שלבנות יש השפעה חיובית מאוד על אבות ובלי משים מאלצות אותם להפוך לאנשים טובים יותר. אם זה לא קורה, אז משהו לא בסדר עם האדם.

האם אתה מתכוון למנוע מהבנות שלך לצאת?

אני אשמח לאסור אותם, אבל זה בלתי אפשרי. אז אני רק מקווה שהם יקבלו כמה בחורים טובים.

מי האדם הכי קפדן במשפחה שלך?

כנראה אמא ​​שלי - היא ילדה וגידלה תשעה ילדים!

אומרים שיש לך את הרשת הכי גדולה בהוליווד.

כשהכרתי את אשתי לעתיד, גרתי בדירה עם חמישה או שישה חברים, והם היו דומים מאוד לטד - כל מה שהיה אכפת להם זה אלכוהול ובנות. כשהבנתי שיש לי קשר מאוד מיוחד עם ריה, החלטתי לעבור למקום אחר. זו הסיבה שקניתי את הבית הראשון שלנו. עם זאת, כל החברים שלי רצו... לעבור לבית הזה איתי! כשהלכתי לראות אותו לראשונה, הם הלכו איתי והתחילו לבחור לעצמם חדרים. אחד מהם אמר: "זה החדר שלי", והשני התנגד לו: "לא, שלי". והחבר'ה התחילו לריב. לקחתי את הזמן ואמרתי, "חבר'ה, אני שונא להגיד לכם את זה, אבל אתם לא עוברים איתי לבית הזה." הרגשתי שזה לא יכול להימשך לנצח ושאני חייבת להתבגר ולהיות עצמאית יותר. ונראה שהוא הצליח בכך.